EDUCATIONAL POLICIES AND HYBRID EDUCATION IN PANDEMIC TIMES AND POST-PANDEMIC: Reassigning TEACHING IN THE CONTEXT PANDEMIC
DOI:
https://doi.org/10.48098/refiedi.v2i1.374Keywords:
POLÍTICAS EDUCACIONAIS, ENSINO HÍBRIDO, PANDEMIAAbstract
Pedagogical strategies adopted by a public school teacher in Recife
show how it is possible to face the challenges arising from the COVID-19 pandemic in
for quality education.
References
Adriana Carvalho da Silva
Mestra em Educação Matemática e Tecnológica pela UFPE e graduada em Pedagogia pela
mesma Universidade. Tem experiência na área de Educação, com ênfase em formação
docente e docência, atuando principalmente nos temas relacionados com educação
tecnológica, democratização dos saberes, educação holística e EJA. Atualmente é
coordenadora pedagógica e orientadora de projetos de pesquisa em escola pública da Rede
Municipal de Recife.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2021 RELEASE MAGAZINE - PHILOSOPHY, EDUCATION AND THEIR INTERFACES
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.